سلام.

خیلی وقت دنبال روشی بودم که بتونم بازی و برنامه های آندروید رو روی کامپیوتر اجرا کنم.

اما به خاطر اینکه امولاتورهای زیادی واسه این کار هست، شما باید از بین اون ها بهترین رو انتخاب کنید که جوابگوی نیازهای شما باشه.

خوب من بعد از تست چند امولاتور مختلف پیشنهاد میکنم از BlueStacks استفاده کنید چون برنامه ها و بازی ها رو راحت و بدون هیچ افت کیفیتی مثل هلو اجرا میکنه.خنده

اما ممکنه بعضی ها نتونن با این امولاتور کارکنن و بازی یا برنامه ها رو باش اجرا کنن. خوب من یه آموزش گذاشتم که بتونید بازی Clash of Clans رو روی کامپیوتر اجرا کنید. دلیل اینکه من این بازی رو انتخاب کردم این بود که خیلیاتون مثل من دوست دارید این بازی رو روی کامپیوتر اجرا کنید.خنده

1- اول از همه به وبسایت رسمی BlueStacks برید و برنامه رو با توجه به سیستم عاملتون دانلود کنید.

2- بعد فایل دانلود شده رو اجرا کنید مثل مراحل پایین برنامه رو نصب کنید.

3- خوب حالا بعد از نصب، برنامه اجرا میشه و مثل تصویر زیر شروع به دانلود دیتاهای مورد نیازش میکنه که زمان پایانش بستگی به سرعت اینترنت داره.

4- بعد از اینکه دانلود تموم شد برنامه اجرا میشه(مثل عکس پایین)

5- خوب حالا که امولاتور رو نصب کردیم باید بازی Clash of Clans رو دانلود کنیم. میتونید آخرین ورژن بازی رو از اینجا دانلود کنید.

6- بعد از دانلود به مسیر فایل دانلود شده برید و بازی مورد نظرتون که آیکنش الان باید مثل آیکن BlueStacks شده باشه رو اجرا کنید. ( مثل تصویر زیر)

7- بعد از نصب شما باید متن زیر رو در Notification کامپیوترتون ببینید که داره میگه بازی با موفقیت نصب شد.

8- خوب حالا در Notification آیکن برنامه BlueStacks رو پیدا کرده و روی اون راست کلیک بزنید و گزینه Restart رو انتخاب کنید.

9- حالا BlueStacks مجددا راه اندازی میشه با این تفاوت که این دفعه Clash of Clans توی لیست برنامه های نصب شده دیده میشه.

10- حالا بازی رو اجرا کنید و از بازی لذت ببرید.

نکته: اگر شما توی آندروید یا IOS بازی رو انجام میدادید و سیو کرده بودید و الان میخواید ادامه بازی رو در کامپیوتر بازی کنید باید یک سری مراحل طی کنید تا بتونید وارد اکانت جیمیل بشید که روش ورود به جیمیل رو هم در این پست توضیح دادم.