سلام دوستان.

تقریبا یک سال میشه که با لینوکس کار میکنم و توزیع کوبونتو، اوبونتو و در آخر هم آرچ رو نصب کردم و کار کردم.

کوبونتو که یکم اذیتم کرد(یکم برای من پیچیده بود!خنده) اوبونتو خوب بود ولی وقتی با آرچ آشنا شدم واقعا از آرچ راضی بودم.

تا اینکه یکم به فکر فرو رفتم(البته از نوع عمیقش که نزدیک بود خفه بشم!زبان درازی)

دیدم من کارایی که انجام میدم طوریه که توی ویندوز یا لینوکس بودن فرقی نداره.

البته ویندوز واسه من بهتره چون اهل گیم هستم. با wine هم مشکل پیدا کردم.

بعد به این نتیجه رسیدم که لینوکس رو بیخیال بشم. البته خودم هنوز سردرگم هستم.

یعنی دقیق نمیتونم خودم رو قانع کنم که لینوکس از ویندوز بهتره.

حالا یه درخواست از شما عزیزان دارم که اگه به نظرتون ترک لینوکس اشتباهه بم بگید و بگید که لینوکس چه برتری هایی نسبت به ویندوز داره که ارزش داشته باشه ویندوز رو به خاطرش ترک کنم.

میدونم که توی اینترنت این چیزا زیاد هست، ولی دوست دارم توی بلاگ این حقیر هم این آرشیو باشه که همیشه جلو چشمم باشه.

خوب دیگه زیاد فک زدم!مهر شده

به امید خوشحالی همه.