(-: !Welcome to my world

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

تجربه یک ماه کار کردن با اوبونتو

خیلی از شما اسم اوبونتو رو شنیدید. من چند سال پیش اسم این توزیع از لینوکس رو شنیدم اما فکرشو نمیکردم که روزی اینقدر شیفته ش بشم! یک ماه پیش تصمیم گرفتم این سیستم عامل رو تجربه کنم. بعد از ایجاد پارتیشن مخصوص برای اوبونتو، اون رو نصبش کردم.

تو نگاه اول خیلی معمولی بود. اما روز به روز بیشتر به قدرت این سیستم عامل پی میبردم. ظاهر خیلی شیک، پایداری فوق العاده و مهم تر از همه اینکه تحت هیچ شرایطی ویروس نمیگیره!

راستش اصلا فکر نمیکردم یک سیستم عاملی که رایگان باشه اینقدر حرفه ای باشه. از نظر منابع نرم افزاری باید بگم تا حالا کمبودی حس نکردم. به صورت رایگان هر نرم افزاری رو که میخوام دانلود و نصب میکنم، بدون اینکه دنبال کرک و سریال نامبر باشم. کلا اوپن سورس بودن حس خیلی خوبی داره.

بعد از تقریبا ۹ سال کار کردن با ویندوز‌ توی این یک ماه واقعا معنی آزادی کار با کامپیوتر رو فهمیدم. پیشنهاد میکنم اگر اهل کامپیوتر و تکنولوژی هستید و به دنبال کسب تجربه هستید. یک بار وارد دنیای لینوکس بشید. اون وقته که میفهمید آزادی یعنی چی.

امیدوارم روزی برسه که همه وارد دنیای اوپن سورس بشن و از این دنیای آزادی لذت ببرن.

Iranian Ubuntu Team

The world's most popular free OS

۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۲:۳۷ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حسین دیباپور

سرآغاز

سلام به همه دوستان و خوانندگان عزیز.

همیشه میگن اگه میخوای توی یک کار یا فعالیتی موفق باشی، اون کار رو با قدرت شروع کن. منم الان تمام تلاشمو میکنم که بتونم توی این مسیر موفق بشم و یک مکان مفید و قابل استفاده رو برای خوانندگان عزیز فراهم کنم.

اما قبل از آغاز کار یکم در مورد فعالیت این وبلاگ بگم. توی این وبلاگ تجربیات، دست نوشته ها و بعضی از مشکلاتی که توی زمینه اینترنت و تکنولوژی و یا هرچیز دیگه ای که به سختی حل کردم رو برای شما دوستان میذارم.

تا شاید یه جایی در یه زمانی کار یه کسی رو راه بندازه! (همیشه عاشق این جمله بودم!)خنده

بگذریم. امیدوارم با کمک شما دوستان بتونم به اون جمله بالا برسم!

یا علی.

۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۳:۲۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین دیباپور