سلام. توی پست قبلی آموزش اجرای برنامه ها و بازی های آندروید رو توی کامپیوتر گذاشته بودم، و موفق شدیم که بازی Clash of Clans رو به راحتی رو کامپیوتر اجرا کنیم.

اما خیلی از شما این بازی رو روی گوشی بازی میکنید و حالا که میخواید روی کامپیوتر بازی کنید باید یه سری کارهای هم توی گوشی و هم توی برنامه BlueStacks انجام بدید تا بتونید ادامه سیو بازی رو انجام بدید.

به خاطر اینکه آموزش قابل فهم تر باشه من این آموزش رو بر اساس بازی Clash of Clans درست کردم و میخوام که از ادامه سیو بازی رو توی کامپیوتر انجام بدیم.

1- اول از همه از توی دستگاه آندرویدی یا IOS خودتون وارد بازی شده و وارد تنظیمات بشید. روبروی +Google اگر نوشته شده بود Disconected و به رنگ قرمز بود یعنی اینکه شما با حساب گوگل وارد بازی نشده اید و بازی شما سیو نیست. برای سیو کردن روی دکمه قرمز رنگ که نوشته شده Disconected کلیک کنید و وارد حساب گوگل خود بشد(پیشنهاد میکنم که با وای فای اینکار رو انجام بدید) بعد از وارد شدن به حساب گوگل باید متن Disconected به Connected تغییر کرده باشه و رنگ دکمه از قرمز به سبز تغییر میکنه. با این کار بازی شما سیو میشه(برای سیو شدن باید Auto Sync از توی تنظیمات گوشی فعال باشه.) و اگه بازی پاک بشه شما بعدا میتونید ادامه بازی رو انجام بدید.خنده

2- حالا که بازی شما توی گوشی سیو شده باید اکانت گوگل رو وارد BlueStacks کنید تا اطلاعاتتون سینک بشه.

3- برای اینکار اول این فایل رو دانلود کنید و از حالت فشرده خارج کنید.

4- حالا فایل com.google.android.gms.apk رو اجرا کرده تا بر روی BlueStacks نصب بشه.

5- بعد از اون فایل GoogleServicesFramework_for_install.apk رو بر روی BlueStacks نصب کنید.

6- حالا برنامه های Google Play Games و Google Play store و +Google رو هم نصب کنید.

7- بعد از اون BluStacks رو ریستارت کنید.(مثل عکس پایین)

8- حالا BlueStacks اجرا شده و در صفحه اصلی وارد All Apps شده.

9- بعد وارد Settings بشید و روی Accounts & Sync کلیک کرده. در پنجره سمت راست بر روی Add Account کلیک کنید.

10- حالا باید لوگوی گوگل رو مثل تصویر زیر مشاهده کنید. بر روی حساب گوگل کلیک کرده تا وارد مرحله بعد بشید.

11- حالا مراحل وارد کردن حساب گوگل رو طبق تصاویر زیر انجام بدید.

نکته: توی عکس پایین شما باید بر روی Sign In کلیک کنید و حساب گوگلی رو وارد کنید که توی گوشی هم وارد کردید و بازی رو باش سیو کردید.

12- خوب الان که وارد حساب گوگل خود شدید، برنامه گوگل پلاس و Google Play games رو اجرا کنید و مطمعن بشید که اونجا هم حساب شما وارد شده.

13- حالا یکی از مارکت های مورد نظر خودتون رو نصب کنید. پیشنهاد من Mobogenie یا IranApps هست. توی یکی از این مارکت ها برید و مطمعن شید که آخرین نسخه از Google Play Services و Google Play Games و +Google روی BlueStacks نصبه.

14- حالا وارد بازی شده و وارد تنظیمات بشید و بر روی دکمه رویروی +Google که نوشته شده Disconnected کلیک کنید تا مراحل وارد شدن به حساب گوگل انجام بشه و مثل عکس پایین گزینه Disconnected به Connected تغییرکنه.

وقتی که با موفقیت وارد شدید، خود بازی تشخیص میده که روی این حساب یک سیو هست. از شما سوال میکنه که میخواید سیو رو ادامه بدید یا نه؟ که شما خیلی شیک و تمیز گزینه Yes رو میزنید.خنده

حالا بازی دوباره راه اندازی میشه ولی با این فرق که این دفعه از سیو قبلی میتونید بازی رو ادامه بدید.

این هم یه اسکرین شات از بازی خودم توی کامپیوتر هستش:لبخند

خوب دیگه خیلی حرف زدم!خنده امیدوارم این آموزش به دردتون بخوره و بتونید بازی رو توی کامپیوتر اجرا کنید چون واقعا لذت بخش هستش.

ویرایش: دوستان لطف کنید نظرات بچه ها رو بخونید. توی قسمت نظرات خیلی از سوالا رو جواب دادم.

نکته: دوستانی که با ارور can not establish a reliable connection مواجه میشن. یک بار از توی تنظیمات بلواستکس Factory Reset کنن.

توجه: دوستان عزیز، تقریبا تمام سوالات توی نظرات جواب داده شد. من هم جدیدا یکم درگیر هستم. قسمت نظرات رو میبندم که اگر احیانا کسی از دوستان نظر داد و جواب نگرفت دلخور نشه از بنده.

توی نظرات بگردید خیلی از سوالات جواب داده شده. با تشکر و با عرض معذرت

شاد و موفق باشید دوستان عزیزم.لبخند