سلام دوستان.

راستش من قبلا تو نخ گوگل پلی و محدودیت هاش نبودم تا اینکه خودم صاحب یه دستگاه آندرویدی شدم. (مبارک باشهخنده)

بعد از اینکه یه سری نرم افزار برای دانلود برنامه و بازی نصب کردم، به این فکر افتادم گوگل پلی رو هم یه تستی بکنم. که دیدم بعععععله این سرویس گوگل هم مثل بقیه سرویس هاش برای ایرانیان عزیز قابل دسترسی نیست.

پس شروع کردم گشتن به دنبال یه راه مناسب که بشه از گوگل پلی دانلود کرد. و بالاخره موفق شدم...!

حالا من یه آموزش تهیه کردم که میشه راحت برنامه و بازی رو از گوگل پلی دانلود کرد.زبان درازی

اول از همه بگم که مارکت های ایرانی چیزی از گوگل پلی کم ندارن. خود من که از ایران اپس خیلی راضیم. البته قصد تبلیغ ندارم.

حالا بریم سراغ آموزش.

۱- اول از همه به یه برنامه تغییر آی پی نیاز دارید که گوگل پلی نتونه آی پی ایران رو تشخیص بده. خدا رو شکر همه شما این کار رو خیلی خوب بلدید پس زیاد توضیح نمیدم. (اگه کسی بلد نبود توی نظزات بگه که براش توضیح بدم.)

۲- بعد باید گوشی رو به حالت پرواز یا Airplane Mode ببرید، تا گوگل نتونه اپراتور رو شناسایی کنه. پس برای وصل شدن به اینترنت به وای فای نیاز هست.

برای رفتن به حالت پرواز دکمه پاور رو چند ثانیه نگه دارید. در کادر باز شده Airplane Mode رو انتخاب کنید. یا میتونید از این مسیر Settings>More>Airplane Mode این کار رو انجام بدید.

عکس ۰۱

۳- بعد باید GPS رو خاموش کنید تا محلی که قرار دارید تشخیص داده نشه. برای این کار به این مسیر برید: Settings>Location Access و طبق عکس باید Access to my location روی حالت Off قرار بگیره.

عکس ۰۲

۴- حالا تقریبا نیمی از راه رو رفتیم. حالا باید دیتاهای قبلی گوگل پلی که توی حافظه مونده رو پاک کنید. چون ممکنه توی اون دیتاها یه سری اطلاعات باشه که اجازه دانلود نده. برای اینکار به این مسیر برید: Settings>Apps حالا از توی لیست برنامه هایی که روی گوشی نصبه Google play store رو پیدا کنید و روش کلیک کنید و طبق عکس زیر روی Clear data کلیک کنید.

عکس ۰۳

نکته: اگه Google play store  رو پیدا نکردید در پنجره Apps با کشیدن انگشت از راست به چپ به قسمت All برید و از اونجا پیداش کنید.

الان شما میتونید با خیال راحت وارد گوگل پلی بشید و از برنامه ها و بازی هاش لذت ببرید. البته فقط رایگان هاش!خنده

یادتون باشه باید آی پی رو تغییر بدید. از وی پی ان یا برنامه های تغییر آی پی میتونید استفاده کنید.

این عکس هم از تبلت من در حال دانلود خنده

عکس ۰۵

دوستان ممکنه تنظیمات توی تبلت من با گوشی یا تبلت شما فرق داشته باشه. اما روال کار همینه.

امیدوارم موفق باشید. اگه سوالی هم بود خوشحال میشم بپرسید که اگه در توانم بود کمک کنم.