سلام.

امروز میخوام یه فضای ابری امن و سریع رو بهتون معرفی کنم.

من قبلا از دراپ باکس استفاده میکردم.

اما حقیقتا با دیدن این فضای ابری نظرم عوض شد و اومدم سراغ PCloud.

PCloud یک فضای ابری سریع و امن با امکانات خیلی زیاد و فضای رایگان 10 گیگابایت (قابل ارتقاء تا 30 گیگابایت به صورت رایگان!) هست.

امنیت این فضای ابری از آخرین تکنولوژی TLS/SSL بهره میبره. که خیالمون از امنیت اطلاعات رو راحت تر میکنه.

من چون با اوبونتو و نرم افزارهای آزاد کار میکنم امنیت اطلاعاتم برام خیلی مهمه.

پس الکی این فضا رو انتخاب نکردم.

مزیت دیگه ای که داره اینه که برای تمام سیستم عامل های کامپیوتر و تلفن همراه موجوده.( البته فعلا برای ویندوز فون نداره.)

کار کردن باهاش خیلی راحته. گزینه هایی هم برای گرفتن فضای رایگان در دسترس گذاشته که خیلی راحت میشه این فضاها رو بدون دردسر به دست آورد. من توی 15 دقیقه 1.5 گیگ به فضای رایگانم اضافه کردم!

دیگه فهمیدن بقیه امکاناتش به عهده خودتون.

کافیه یک بار عضو بشید و لذت ببرید.

اگه هم بدتون اومد چیزی رو از دست ندادید...

امیدوارم از این فضای ابری خوب و قشنگ نهایت استفاده رو ببرید.

اگه هم میخواید عضو بشید به وبسایت Pcloud برید و عضو بشید.

راستی تایید ایمیل هم بعد از ثبت نام انجام بدید چون بتون فضای رایگان میده.

خوش باشید دوستان.چشمک